Prehliadaním alebo používaním tejto webovej stránky, využívaním jej služieb, používaním a elektronickým akceptovaním tejto Zmluvy potvrdzujete, že ste si prečítali, porozumeli a súhlasíte s tým, že ste viazaní touto Zmluvou, spolu s nasledujúcimi pravidlami a súvisiacimi príslušnými Zmluvami o produktoch a službách, ktoré sú tu uvedené.
Obsah:
- Článok 1 – Definícia pojmov
- Článok 2 – Úvodné ustanovenia
- Článok 3 – Uzavretie zmluvy
- Článok 4 – Sprostredkovanie a náklady
- Článok 5 – Registrácia názvu domény
- Článok 6 – Právo na odstúpenie od zmluvy
- Článok 7 – Používanie webovej stránky
- Článok 8 – Ceny a platobné podmienky
- Článok 9 – Zodpovednosť
- Článok 10 – Trvanie a zánik Zmluvy
- Článok 11 – Nepredvídateľné okolnosti
- Článok 12 – Údržba webovej stránky
- Článok 13 – Zmeny všeobecných obchodných podmienok
- Článok 14 – Ochrana a získavanie osobných údajov
- Článok 15 – Práva a spory
Subjektom, ktorý zabezpečuje technickú prevádzku stránok a ich správu je spoločnosť:
ERIT s.r.o., IČO: 50 348 116
So sídlom: Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, odd.: Sro, vložka č. 29991/S
Článok 1 – Definícia pojmov
V týchto všeobecných podmienkach sa používajú nasledujúce definície a pojmy:
Lehota na zváženie: lehota, v ktorej môže zákazník využiť právo na odstúpenie od zmluvy;
Užívateľ: fyzická osoba, ktorá nekoná pri výkone povolania alebo podnikania a / alebo fyzická alebo právnická osoba, ktorá je v zmluvnom vzťahu s Prevádzkovateľom na základe Zmluvy (Objednávky);
Spotrebiteľ: užívateľ, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti;
Fakturačný profil je súhrn identifikačných údajov alebo osobných údajov Užívateľa, ktoré zadáva Užívateľ v administračnom rozhraní Služby a na základe ktorých Prevádzkovateľ identifikuje Užívateľa, komunikuje s Užívateľom, vystavuje a zasiela Užívateľovi účtovné doklady a daňové doklady;
Deň: kalendárny deň;
Zmluva s predĺženým trvaním: Zmluva v súvislosti s radom výrobkov a / alebo služieb, pre ktoré je časovo obmedzená dodávka a / alebo prevzatie;
Používateľ [webovej stránky]: niekto, kto sa zaregistruje ako užívateľ na webovej stránke;
Právo na odstúpenie od zmluvy: možnosť zákazníka odstúpiť od Zmluvy v lehote na zváženie;
Prevádzkovateľ: ERIT s.r.o.;
Zmluva o poskytovaní služieb registrácie domén a ďalších súvisiacich služieb (ďalej len „Zmluva“): je štandardizovaná formulárová zmluva, na základe ktorej si Užívateľ objednáva Služby Prevádzkovateľa. Za Zmluvu sa považuje aj vyplnený a odoslaný formulár označený ako Objednávka s povinnosťou platby;
Webová stránka: www.domenolap.sk.
Článok 2 – Úvodné ustanovenia
Spoločnosť ERIT s.r.o. so sídlom: Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, odd.: Sro, vložka č. 29991/S (ďalej len „Prevádzkovateľ“), IČO: 50 348 116, DIČ: 212 029 1536, IČ DPH: SK2120291536, kontaktný e-mail: info@domenolap.sk, je Prevádzkovateľom služieb registrácie domén druhej úrovne a ďalších súvisiacich služieb (ďalej jednotlivo tiež len ako „Služba“ alebo spolu ako „Služby“) podľa predmetov podnikania zapísaných v obchodnom registri.
Predmetom Všeobecných obchodných podmienok (VOP) je úprava vzájomných práv a povinností Prevádzkovateľa a Užívateľa. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy uzatvorenej medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom. Tieto VOP sa vzťahujú aj na práva a povinnosti Užívateľom určenej alebo poverenej tretej osoby konajúcej v mene a na účet Užívateľa v súvislosti so vzťahom medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom podľa týchto VOP.
Objednaním Služby Užívateľ potvrdzuje, že sa oboznámil so znením týchto VOP (https://domenolap.sk/terms-and-conditions).
Tieto všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na každú ponuku od prevádzkovateľa a na každú zmluvu vytvorenú medzi prevádzkovateľom a zákazníkom.
Všeobecné obchodné podmienky používané zákazníkom a / alebo treťou stranou sa neuplatňujú, pokiaľ to prevádzkovateľ výslovne písomne neakceptuje.
Ak by bolo akékoľvek ustanovenie všeobecných podmienok neplatné alebo zrušené, ostatné ustanovenia zostanú v platnosti a neplatné alebo zrušené ustanovenie týchto všeobecných podmienok bude nahradené platným ustanovením, podľa ktorého sa zohľadní účel a rozsah neplatného alebo zrušeného ustanovenia.
Akékoľvek odchýlky od týchto všeobecných obchodných podmienok sú platné, iba ak sú výslovne písomne dohodnuté.
Článok 3 – Uzavretie zmluvy
Používateľ webovej stránky môže zadať príkaz na odchyt domény.
Každý príkaz na webovej stránke prevádzkovateľa vedie ku konečnej [sprostredkovateľskej] Zmluve medzi prevádzkovateľom a zákazníkom.
Zmluva sa uzatvára v okamihu, keď zákazník dostal od prevádzkovateľa potvrdenie prostredníctvom e-mailu alebo iným preukázateľným spôsobom alebo okamihom skutočného začatia poskytovania Služby.
Zadanie príkazu v žiadnom prípade neposkytuje záruku ani právo, aby prevádzkovateľ zaregistroval doménové meno, na ktoré zákazník zadal príkaz. Žiadosť, udelenie a akékoľvek použitie názvu domény závisí aj od príslušných pravidiel a postupov príslušných registračných agentúr vrátane SK-NIC, a.s. a podlieha im. O udelení a / alebo registrácii názvu domény rozhoduje príslušná agentúra. Prevádzkovateľ v Zmluve plní iba sprostredkovateľskú úlohu a nezaručuje, že žiadosti bude vyhovené.
Prevádzkovateľ je oprávnený príkaz bez udania dôvodu odvolať.
Článok 4 – Sprostredkovanie a náklady
Po vytvorení Zmluvy sa prevádzkovateľ bude snažiť zaregistrovať názov domény, ktorého sa ponuka týka, v prospech zákazníka.
Ak prevádzkovateľ zaregistruje názov domény v súlade s predchádzajúcim odsekom tohto článku v prospech zákazníka, dlží zákazník sumu ponuky, ktorú prevádzkovateľovi predložil.
Ak prevádzkovateľ nezaregistruje názov domény podľa predchádzajúceho odseku tohto článku a názov domény je zaregistrovaný treťou stranou alebo už nie je k dispozícii z iného dôvodu, zákazník nedlhuje prevádzkovateľovi žiadnu sumu.
Doménové meno sa najprv zaregistruje na meno Prevádzkovateľa. Po zaplatení faktúry, ktorá zahŕňa sumu výkonu odchytu, sa doménové meno zaregistruje na meno zákazníka.
Zákazník je po registrácii úplne zodpovedný za používanie domény a názov domény. Zákazník zbavuje prevádzkovateľa pred akýmkoľvek nárokom tretích strán v súvislosti s použitím názvu domény.
Ak uzatvárate túto Zmluvu v mene organizácie alebo korporácie, potvrdzujete, že táto entita je riadne organizovaná, oprávnená a v dobrom stave podľa zákonov jurisdikcie, v ktorej bola založená.
Článok 5 – Registrácia názvu domény a iné služby
Popis služieb: Službou „Registrácia domény“ druhej úrovne sa rozumie služba Prevádzkovateľa ako autorizovaného registrátora spočívajúca vo vykonaní úkonov smerujúcich k získaniu držby doménového mena druhej úrovne (ďalej len ako „doména“) pre Užívateľa a to ako:
a) registrácia domény v mene a na účet Užívateľa alebo
b) registrácia domény v mene a na účet Prevádzkovateľa s prednostným užívacím právom pre Užívateľa,
podľa príslušných aplikovateľných pravidiel a podmienok registračnej autority generickej alebo národnej internetovej domény prvej úrovne (ďalej len „správca domény“ a „pravidlá správcu domény“). Držbou domény sa rozumie oprávnená držba domény podľa pravidiel správcu domény. Prednostným užívacím právom pre Užívateľa k doméne sa rozumie právo užívať doménu na základe zmluvy (objednávky), uzatvorenej medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom spôsobom podľa týchto VOP a pravidiel správcu domény, kde Prevádzkovateľ je držiteľom dojednanej domény a Užívateľ má prednostné právo, spočívajúce najmä v práve dávať Prevádzkovateľovi pokyny na nakladanie s doménou, prevádzkovať webové stránky na doméne, určiť smerovanie domény na menné servery, požiadať o prevod domény na Užívateľa alebo tretiu osobu a povinnosť platiť Prevádzkovateľovi odplatu za poskytnutie Služby. Prednostné užívacie právo pre Užívateľa k doméne môže Prevádzkovateľ zriadiť len v prípade, že to pripúšťajú pravidlá správcu domény. Prednostné užívacie právo pre Užívateľa k doméne nie je možné zriadiť k doméne druhej úrovne v doméne najvyššej úrovne „.sk“. Ustanovenia týchto VOP o prednostnom užívacom práve pre Užívateľa sa nemôžu použiť na registráciu a držbu domény druhej úrovne v doméne najvyššej úrovne „.sk“.
Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť registrovanie domény na svoje meno alebo na meno Užívateľa v prípade, že má vedomosť o tom, že názov domény je zhodný s obchodným menom, názvom alebo ochrannou známkou tretej strany alebo inak porušuje práva tretích osôb. Prevádzkovateľ je povinný odmietnuť registrovanie domény na svoje meno v prospech Užívateľa v prípade, že to neumožňujú alebo výslovne zakazujú pravidlá správcu domény.
Registrácia národnej domény najvyššej úrovne „.sk“, práva a povinnosti Prevádzkovateľa ako autorizovaného registrátora i Užívateľa ako držiteľa domény, zmeny a zánik držby domény sa spravujú pravidlami a podmienkami registračnej autority pre doménu najvyššej úrovne „.sk“ – obchodnej spoločnosti SK-NIC a. s., IČO: 35698446, so sídlom: Borská 6, 841 04 Bratislava, zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sa, vložka č. 1156/B (ďalej len „SK-NIC“ a „pravidlá SK-NIC“), platnými v čase registrácie domény. Registrácia iných národných alebo nadnárodných domén sa spravuje pravidlami a podmienkami príslušného národného alebo nadnárodného správcu domény, platnými v čase registrácie pre príslušnú doménu. Užívateľ je povinný sa s týmito pravidlami a podmienkami oboznámiť pred uzatvorením zmluvy a jej uzatvorením s Prevádzkovateľom sa zaväzuje ich dodržiavať. Prevádzkovateľ nezodpovedá za zmenu týchto pravidiel a podmienok ani za iné konanie správcu domény alebo za škody, ktoré môžu byť v tejto súvislosti spôsobené Užívateľovi.
Registrácia domény prebieha podľa poradia, v ktorom boli Prevádzkovateľom prijaté Objednávky, poprípade v závislosti od dátumu uvoľnenia domény pre novú registráciu (Služba backorder). Registráciu vykoná Prevádzkovateľ s tým, že je zákazník povinný uhradiť dohodnutú sumu za službu v prípade, ak bola doména úspešne zaregistrovaná. Poplatky za registráciu domény sú zverejnené v Cenníku Prevádzkovateľa na jeho webovej stránke. Zaplatením registračného poplatku za registráciu zvolenej domény nevzniká nárok Užívateľa na úspešnú registráciu domény. O výsledku registračného procesu je Užívateľ informovaný Prevádzkovateľom až po jeho ukončení.
V prípade, že sa z dôvodov na strane správcu domény alebo Prevádzkovateľa nepodarí Prevádzkovateľovi doménu úspešne zaregistrovať, Užívateľ nehradí za danú objednávku žiaden poplatok. Prevádzkovateľ nezodpovedá Užívateľovi za škody alebo ušlý zisk, ktoré mu vzniknú v dôsledku úspešnej či neúspešnej registrácie domény alebo v priamej súvislosti s nimi.
Prevádzkovateľ upovedomuje Užívateľa a Užívateľ výslovne berie na vedomie a súhlasí s tým, že zrušiť objednávku na registráciu domény alebo odstúpiť od zmluvy o registrácii domény môže Užívateľ len do okamihu, kým nie sú Prevádzkovateľom vykonané záväzné úkony smerujúce k registrácii domény voči príslušnému správcovi domény v zmysle jeho pravidiel registrácie domény platných v čase registrácie domény. Po vykonaní týchto úkonov nemôže tiež Užívateľ žiadať o vrátenie poplatku.
Poplatok za úspešnú registráciu domény sa nevracia. Aj po ukončení Služby Webhostingu u Prevádzkovateľa zo strany Užívateľa zostáva doména registrovaná na predplatené obdobie v držbe Užívateľa alebo pokiaľ bola doména registrovaná na Prevádzkovateľa s prednostným užívacím právom Užívateľa, na Prevádzkovateľa. Užívateľ môže požiadať o zmenu registrátora domény spôsobom podľa príslušných pravidiel a podmienok správcu domény. Poplatok účtovaný správcom domény za zmenu registrátora domény je Užívateľ povinný uhradiť Prevádzkovateľovi alebo novému registrátorovi domény v závislosti od pravidiel zmeny registrátora domény u príslušného správcu domény.
Užívateľ si je vedomý skutočnosti, že Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za funkčnosť a nastavenie menných serverov Užívateľa či tretích osôb, ani za technické nastavenie vykonané Užívateľom. Za porušenie práv Užívateľom k obchodnému menu alebo názvu inej právnickej osoby alebo k ochranným známkam a porušenie zákona používaním názvu domény alebo mena adresára Užívateľa, ktoré sú obchodnými menami alebo ochrannými známkami iných oprávnených držiteľov alebo inak porušujú práva tretích osôb, nenesie Prevádzkovateľ žiadnu zodpovednosť. Túto zodpovednosť znáša v plnom rozsahu Užívateľ.
V prípade mimosúdneho, rozhodcovského alebo súdneho uplatnenia nároku treťou osobou na doménu, ktorá bola registrovaná v mene Prevádzkovateľa s prednostným užívacím právom Užívateľa, je Užívateľ upozornený e-mailom alebo telefonicky na možné porušovanie práv tretej osoby a na skutočnosť, že došlo k uplatneniu nároku voči Prevádzkovateľovi na doménu treťou osobou. Užívateľ je v takomto prípade povinný v lehote 3 dní odo dňa oznámenia tejto skutočnosti požiadať Prevádzkovateľa o prevod domény na svoje meno alebo na inú tretiu osobu. Prevádzkovateľ tejto žiadosti vyhovie neodkladne po splnení pravidiel a podmienok príslušného správcu domény a oznámení potrebných osobných údajov Užívateľa alebo tretej osoby, na ktorú má byť doména prevedená a prevedie doménu na Užívateľa alebo túto tretiu osobu.
Pokiaľ Užívateľ nepožiada o preregistrovanie domény na svoje meno do 3 dní odo dňa oznámenia o skutočnostiach alebo pokiaľ nie je možné Užívateľa zastihnúť na známych kontaktoch, uvedených vo administračnom rozhraní Služby Prevádzkovateľa, má sa za to, že Užívateľ sa vzdal prednostného užívacieho práva k doméne a je Prevádzkovateľ oprávnený:
uzavrieť s treťou osobou mimosúdnu dohodu o urovnaní alebo inú dohodu, alebo
vzdať sa domény v prospech tretej osoby , t.j. previesť doménu na osobu, ktorá si uplatnila nárok uvedeným spôsobom, alebo
previesť doménu na inú tretiu osobu podľa svojho uváženia, alebo
vykonať iné opatrenia alebo inak naložiť s doménou tak, aby nedošlo k vzniku škody na strane Prevádzkovateľa.
Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že Prevádzkovateľ je oprávnený vykonať akékoľvek opatrenia na zabránenie vzniku škody na strane Prevádzkovateľa z dôvodu uplatnenia takéhoto nároku treťou osobou a v záujme a s cieľom vyhnúť sa súdnemu sporu. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu alebo ušlý zisk, ktoré spôsobí Užívateľovi postupom podľa tohto bodu VOP.
Pokiaľ po uplatnení nároku na doménu nie je možné previesť doménu na Užívateľa alebo tretiu osobu z dôvodu vydania predbežného opatrenia súdom alebo rozhodcom (rozhodcovským súdom) alebo z dôvodu zablokovania možnosti prevodu domény správcom domény podľa jeho pravidiel alebo z iného dôvodu, a Užívateľ má záujem o ďalšie prednostné užívanie domény a jej ochranu pred nárokmi tretej osoby, je Užívateľ povinný uzatvoriť s Prevádzkovateľom osobitnú písomnú dohodu o financovaní mimosúdnych rokovaní, súdneho alebo rozhodcovského konania, v ktorej sa Užívateľ v súvislosti so sporom o doménu voči Prevádzkovateľovi zaviaže (Prevádzkovateľ má právo odmietnuť uzatvorenie takejto zmluvy):
uhrádzať v mene Prevádzkovateľa a v lehotách, dojednaných v dohode, náklady mimosúdnych rokovaní, súdneho alebo rozhodcovského konania, najmä trovy konania, pozostávajúce zo súdnych alebo rozhodcovských poplatkov, náklady na zabezpečenie dôkazu, znalecké posudky, odborné vyjadrenia a iné náklady konania, trovy právneho zastúpenia právnym zástupcom z radov advokátov, vybraným Užívateľom a ak si Užívateľ právneho zástupcu nevyberie do 7 dní odo dňa oznámenia o uplatnení nároku treťou osobou, vybraného Prevádzkovateľom;
v prípade neúspechu v súdnom alebo rozhodcovskom konaní uhradiť trovy konania a trovy právneho zastúpenia protistrany uložené podľa právoplatného a vykonateľného rozhodnutia na úhradu Prevádzkovateľovi;
uhradiť náhradu škody, ušlý zisk alebo iné nároky, priznané podľa právoplatného a vykonateľného rozhodnutia na úhradu Prevádzkovateľovi;
poskytnúť Prevádzkovateľovi všetku požadovanú a potrebnú súčinnosť k uplatneniu alebo obhajobe práva Prevádzkovateľa alebo Užívateľa k doméne,
poskytnúť Prevádzkovateľovi preddavok na náhradu nákladov na obranu práva Užívateľa k doméne, najmä nákladov uvedených pod písm. a. až c.
V prípade úspechu Prevádzkovateľa v spore o doménu vydá Prevádzkovateľ vymožené nároky po odpočítaní oprávnených nákladov Prevádzkovateľa Užívateľovi.
Pokiaľ Užívateľ odmietne uzatvoriť dohodu, je Prevádzkovateľ oprávnený postupovať primerane podľa svojho uváženia.
„Ďalšími súvisiacimi službami“ sú najmä služby ako administrácia Užívateľovi poskytovaných Služieb ako i ďalšie služby, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje alebo bude poskytovať v budúcnosti v rámci predmetov svojho podnikania, zapísaných v obchodnom registri.
Prevádzkovateľ poskytuje Služby podľa svojich znalostí a technických možností, ako i technických možností jeho subdodávateľov v kvalite zodpovedajúcej všeobecne uznávaným požiadavkám na Služby a poskytovaným Užívateľom v obdobných právnych vzťahoch u iných Prevádzkovateľov.
Prevádzkovateľ vykoná registráciu domény po zaplatení podľa článku 4 ods. 4, cez SK-NIC [www.sk-nic.sk] pod menom, ktoré zákazník uviedol pri registrácii na webovej stránke.
Ak zákazník nezaplatil včas, to znamená nie v lehote stanovenej v článku 8 týchto obchodných podmienok má prevádzkovateľ právo zrušiť registráciu domény [alebo nechať uplynúť jej platnosť]. Po dokončení zrušenia môže doménové meno zaregistrovať ktokoľvek.
Zákazník naďalej dlhuje Prevádzkovateľovi sumu ponuky, a to aj po zrušení registrácie. Týmto nie je dotknutá možnosť dodatočnej alebo náhradnej kompenzácie škody pre prevádzkovateľa, ako aj mimosúdne náklady na vymáhanie výdavkov fakturovaných zákazníkovi.
Po registrácii názvu domény a zaplatení faktúry dostane zákazník doménu s registráciou u SK-NIC na 1 rok (jeden). Prvý rok registrácie domény, zákazník, s výnimkou nákladov uvedených v článku 4, nie je povinný platiť žiadne ďalšie náklady.
Po ukončení prvého roka účtuje SK-NIC štandardné ročné náklady na doménu. Tieto náklady nájdete na webovej stránke SK-NIC, www.sk-nic.sk.
Po registrácii doménového mena prevádzkovateľom a zaplatení faktúry prevádzkovateľovi uzavrie zákazník so spoločnosťou SK-NIC samostatnú Zmluvu.
Prevádzkovateľ týchto zmluvných podmienok nie je zmluvnou stranou Zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou SK-NIC a zákazníkom o registrácii domény a s ňou súvisiacich podmienok.
Užívateľ si je vedomý, že všeobecné obchodné podmienky SK-NIC sa vzťahujú na žiadosť a registráciu v SK-NIC a použitie názvu domény.
Článok 6 – Právo na odstúpenie od zmluvy
Právo na zrušenie alebo odstúpenie od zmluvy, ktoré je umožnené spotrebiteľovi, ktorý predložil ponuku, poskytuje možnosť odstúpiť od Zmluvy v lehote zákonného posúdenia 14 dní (štrnásť), sa nevzťahuje na Zmluvu medzi klientom a zákazníkom.
Zákazník, ktorý koná v postavení spotrebiteľa, sa výslovne vzdáva svojho práva na odstúpenie od zmluvy, ako sa uvádza v predchádzajúcom odseku tohto článku. Tento fakt zákazník, ktorý koná v postavení spotrebiteľa, tiež uviedol v objednávkovom procese prostredníctvom vyhlásenia.
Článok 7 – Používanie webovej stránky
Aby bolo možné webovú stránku využívať, musí sa [budúci] používateľ zaregistrovať na tejto webovej stránke. Vyplnením registračného formulára užívateľ uzavrie Zmluvu s prevádzkovateľom, ktorej súčasťou sú tieto všeobecné obchodné podmienky.
Prevádzkovateľ nezodpovedá za presnosť informácií, ktoré užívateľ zadá vo svojom registračnom formulári. Užívateľ je zodpovedný za presnosť, aktuálnosť a úplnosť zaregistrovaných informácií. Prevádzkovateľ nikdy nenesie zodpovednosť za nesprávne alebo neúplné informácie v profile používateľa.
Používateľ webovej stránky musí byť plnoletý a musí byť spôsobilý na právne úkony. Ak je to odôvodnene potrebné, používateľ poskytne spoluprácu pri vykonávaní Zmluvy. Uzatvorením zmluvy zákazník zaručuje, že je plnoletý a kompetentný.
Prevádzkovateľ sa vynasnaží umiestniť na web iba správne informácie, ale nenesie zodpovednosť za akékoľvek typografické chyby alebo nepresnosti na webovej stránke.
Prevádzkovateľ si výslovne vyhradzuje právo odmietnuť, zrušiť, ukončiť, pozastaviť, uzamknúť alebo zmeniť prístup k akémukoľvek účtu alebo službám (vrátane práva na zrušenie alebo prevod akejkoľvek registrácie domény) z akéhokoľvek dôvodu (vymedzeného prevádzkovateľ om), podľa svojho výhradného a absolútneho uváženia), okrem iného vrátane: (i) opravy chýb, ktoré prevádzkovateľ urobil pri poskytovaní akýchkoľvek služieb (vrátane akejkoľvek registrácie domény), (ii) na ochranu integrity a stability, a na opravu chýb, ktoré urobil ktorýkoľvek register doménových mien, (iii) pri našom úsilí o zamedzenie podvodov a zneužitia, (iv) pri dodržiavaní súdnych príkazov proti vám a / alebo názvu vašej domény a príslušným miestnym, štátnym, národnym a medzinárodnym zákonim, pravidlám a nariadeniam, (v) pri vyhovovaní žiadostiam o vymáhanie práva, vrátane žiadostí o predvolanie, (vi) pri vyhovovaní akémukoľvek procesu riešenia sporov, (vii) pri obhajovaní akýchkoľvek právnych krokov alebo pri ohrození právnych krokov viii) na predchádzanie akejkoľvek občianskoprávnej alebo trestnoprávnej zodpovednosti zo strany Prevádzkovateľa, jej úradníkov, riaditeľov, zamestnancov a agentov, ako aj pridružených spoločností, ale neobmedzujú sa na prípady, keď ste žalovali alebo ste hrozili žalovaním prevádzkovateľa.
Zabezpečenie účtu
Užívateľ webovej stránky je vždy zodpovedný za používateľské konto a prihlasovacie údaje. Každý užívateľ musí tieto údaje starostlivo strážiť a v žiadnom prípade tieto informácie neposkytovať tretím stranám. Ak stratíte, zabudnete alebo ohrozíte utajenie svojho používateľského mena a hesla, musíte okamžite informovať prevádzkovateľa a požiadať ho o získanie nového používateľského mena a hesla; takéto oznámenie prevádzkovateľovi vás nezbavuje zodpovednosti vyplývajúcej z neoprávneného použitia používateľského mena a hesla. Jedinou povinnosťou prevádzkovateľa bude poskytnúť nové používateľské meno a heslo, kedy sa môže vyžadovať, aby ste predložili a notifikovali určité formuláre, dokumenty a identifikačné fotografie (ako požaduje prevádzkovateľ). Ste výhradne zodpovedný za všetky aktivity, ktoré sa vyskytnú na vašom účte, či už ste to povolili alebo nie. Prevádzkovateľ nezodpovedá za straty, ktoré vám vzniknú v dôsledku neoprávneného použitia vášho účtu. Môžete však byť zodpovední za všetky škody, ktoré prevádzkovateľovi alebo iným spôsobí váš účet, či už boli spôsobené vami, autorizovanou osobou alebo neautorizovanou osobou.
Všeobecné pravidlá správania sa a používania webovej stránky
Túto webovú stránku alebo služby ktoré poskytuje nebudete používať spôsobom, ktorý:
Doručuje nevyžiadané e-maily (spam);
Vysiela opakované dopyty alebo dopyty vo veľkom objeme na ktorúkoľvek zo služieb poskytovaných Prevádzkovateľom (t.j. dostupnosť názvu domény atď.);
Je nezákonný, potenciálne nezákonný alebo propaguje alebo podporuje nezákonnú činnosť;
Propaguje, podnecuje alebo sa zapája do detskej pornografie alebo využívania detí;
Podporuje, podnecuje alebo sa zúčastňuje na terorizme, násilí páchanom na ľuďoch, zvieratách alebo majetku;
Propaguje, podporuje alebo sa zaoberá akýmkoľvek spamom alebo iným nevyžiadaným hromadným e-mailom alebo počítačovým alebo sieťovým hackerstvom alebo crackovaním;
Propaguje, podnecuje alebo sa zaoberá predajom alebo distribúciou liekov na predpis bez platného predpisu;
Porušuje práva duševného vlastníctva akejkoľvek inej osoby alebo subjektu;
Porušuje práva na súkromie akejkoľvek inej osoby alebo subjektu alebo porušuje akúkoľvek povinnosť mlčanlivosti, ktorú dlhujete inej osobe alebo subjektu;
Zasahuje do fungovania tejto webovej stránky alebo jej služieb;
Obsahuje alebo inštaluje akékoľvek vírusy, červy, poruchy, trójske kone alebo iný kód, súbory alebo programy určené na narušenie, poškodenie alebo obmedzenie funkčnosti akéhokoľvek softvéru alebo hardvéru alebo schopné narušiť, poškodiť alebo obmedziť jeho fungovanie; alebo predstavuje právne riziko pre prevádzkovateľa
Obsahuje falošné alebo klamlivé výrazy alebo neopodstatnené alebo porovnávacie tvrdenia, ktoré zhoršujú kvalitu, dobré meno, povesť alebo poskytovanie služieb prevádzkovateľa.
Nebudete ďalej predávať ani poskytovať služby na komerčné účely vrátane akýchkoľvek technológií súvisiacich s prevádzkovateľom, bez toho, aby ste vopred oznámili svoje želanie stať sa predajcom buď pri vytvorení účtu alebo po vytvorení účtu, a to oznámením prevádzkovateľovi, ako aj dokončením súhlasného procesu s prevádzkovateľom. Rozumiete, že všetci deklarovaní predajcovia podliehajú pravidlám a ustanoveniam zmluvy o predaji.
Súhlasíte, že na požiadanie poskytnete štátnu fotografiu alebo štátnu obchodnú identifikáciu, ak sa vyžaduje na overenie totožnosti.
Ak prevádzkovateľ odosiela e-mailové upozornenia, prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za neprijatie e-mailového oznámenia, ak je takáto chyba dôsledkom nepresných e-mailových adries alebo kontaktných informácií účtu.
Odkazy na webové stránky tretích strán
Táto webová stránka a služby môžu obsahovať odkazy na webové stránky tretích strán, ktoré prevádzkovateľ nevlastní ani nekontroluje. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za obsah, zmluvné podmienky, zásady ochrany osobných údajov alebo praktiky akýchkoľvek webových stránok tretích strán. Prevádzkovateľ okrem toho necenzuruje ani neupravuje obsah žiadnych webových stránok tretích strán. Používaním tejto webovej stránky a služieb Užívateľ výslovne oslobodzuje Prevádzkovateľa od akejkoľvek zodpovednosti vyplývajúcej z používania akejkoľvek webovej stránky tretej strany.
Článok 8 – Ceny a platobné podmienky
Ceny, ktoré budú užívateľovi účtované za služby, sú dojednané v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena zmluvná. Ceny sú zverejnené na webovej stránke („Cenník“) a môžu sa zmeniť podľa uváženia prevádzkovateľa. K cene je účtovaná príslušná sadzba dane z pridanej hodnoty podľa zákonných ustanovení, platných v čase poskytnutia Služby.
Pokiaľ nie je uvedené inak, všetky sumy sú uvedené v eurách.
Spôsob platby
Schválené spôsoby platby za Služby sú: bezhotovostný prevod. Zákazník je povinný uhradiť všetky poplatky za spracovanie transakcií.
Faktúry
Užívateľ si môže stiahnuť faktúru za poskytnuté služby a príslušné poplatky za ne na stránke Prevádzkovateľa.
Odmietnutie platby
Zákazník automaticky stráca všetky práva na Služby, ak dôjde k akémukoľvek odmietnutiu platby zo strany banky, zákazníka alebo spoločnosti vydávajúcej kreditné karty v súvislosti so Službami, zdanlivým alebo skutočným podvodom s kreditnými kartami alebo iným zrušením alebo neplatnou platbou. Ak dôjde k akémukoľvek odmietnutiu platby, prevádzkovateľ môže na základe vlastného uváženia previesť nezaplatené služby do svojho vlastného portfólia alebo ich uvoľniť tretím stranám alebo podniknúť iné kroky, ktoré prevádzkovateľ považuje za vhodné.
Platba vopred alebo záruka
Prevádzkovateľ je vždy oprávnený požadovať platbu vopred alebo zabezpečenie pred začatím alebo pokračovaním v plnení. Ak zákazník zostáva v omeškaní s požadovaným preddavkom alebo zárukou, vyprší povinnosť alebo výkon, ktorý spočíva na prevádzkovateľovi, bez toho, aby bolo dotknuté právo prevádzkovateľa na náhradu všetkých škôd, nákladov a úrokov zo strany zákazníka.
Refundácia.
Preddavky na služby, ktoré nebolo možné poskytnúť, sa pripíšu na účet zákazníka a na požiadanie sa vrátia. Zákazník pokryje všetky transakčné náklady na spracovanie vrátenia peňazí. Ak je táto zmluva pozastavená alebo ukončená kvôli prevádzkovateľovi alebo inak ukončená zákazníkom z iných dôvodov, ako je závažné porušenie pravidiel prevádzkovateľa, platby, ktoré už boli zaplatené za Služby, sa nevracajú, či už v celku alebo pomerne. Všetky sumy zaplatené za aktívne Služby sa nevracajú ani neprerozdelia.
Platobné podmienky
Pokiaľ nie je dohodnuté inak, sumy splatné zákazníkom musia byť uhradené do 5 [piatich] dní po elektronickom zaslaní predfaktúry zákazníkovi Prevádzkovateľom.
Pre začiatok 5-dňovej lehoty je rozhodujúci dátum fakturácie uvedený na faktúre.
Všetky faktúry uhradí zákazník v eurách vkladom alebo prevodom v súlade s platobnými podmienkami uvedenými na faktúre alebo s platobnými podmienkami inak písomne dohodnutými.
Po uplynutí 5 dní od dátumu vystavenia faktúry je zákazník, ktorý nekoná ako spotrebiteľ a nezaplatí včas, právne neplnený, a to bez toho, aby bolo potrebné oznámenie o jeho neplnení.
Zákazník nemá nárok na zľavu ani vyrovnanie.
Zákazník je povinný okamžite oznámiť prevádzkovateľovi nepresnosti v poskytnutých alebo nahlásených platobných údajoch.
Ak je zákazník v omeškaní alebo opomenutí pri plnení jednej alebo viacerých svojich povinností, potom všetky primerané náklady na dosiahnutie spokojnosti v rámci súdu aj mimo neho znáša zákazník.
Ak zákazník zostáva v omeškaní s včasným a / alebo úplným vyrovnaním peňažnej sumy, je prevádzkovateľ oprávnený v prípade faktúr, ktoré zostanú nezaplatené 5 dní po dátume fakturácie, vyúčtovať ďalšie náklady na právne zastupovanie v súlade s harmonogramom pevnej sadzby. Požiadavka na platbu je okamžite vynútiteľná v prípade, že zákazník vyhlásil bankrot, požiada o pozastavenie platby alebo dôjde k všeobecnému zabaveniu majetku zákazníka alebo ak zákazník vstúpi do likvidácie.
Ak zákazník zostáva v omeškaní s včasným a / alebo úplným vyrovnaním peňažnej sumy, je prevádzkovateľ oprávnený obmedziť alebo úplne pozastaviť prístup zákazníka k jeho používateľskému účtu a odmietnuť mu poskytovanie ďalších služieb.
Článok 9 – Zodpovednosť
Ak je prevádzkovateľ zodpovedný za priame škody, zodpovednosť prevádzkovateľa je obmedzená na sumu faktúry za výrobok alebo službu, ktorá viedla k zodpovednosti.
Za škody vyplývajúce z odporúčaní prevádzkovateľ nikdy nenesie zodpovednosť.
„Priame škody“ znamenajú výlučne:
- primerané náklady na určenie príčiny a rozsahu škody, pokiaľ sa určenie týka škody v zmysle týchto podmienok;
- primerané náklady vynaložené na nápravu vadného správania prevádzkovateľa, pokiaľ túto vadu nemožno pripísať prevádzkovateľovi;
- primerané náklady, ktoré vznikli v súvislosti s prevenciou alebo obmedzením škôd, pokiaľ spotrebiteľ preukáže, že tieto náklady viedli k obmedzeniu priamych škôd, ako sa predpokladá v týchto všeobecných podmienkach.
Prevádzkovateľ nikdy nenesie zodpovednosť za nepriame škody, vrátane vyplývajúcich škôd, ušlých výnosov a ziskov, omeškaných úspor a škôd v dôsledku stagnácie podniku.
Obmedzenia zodpovednosti obsiahnuté v týchto podmienkach sa nevzťahujú na priame škody, ak škodu možno pripísať úmyselnému alebo hrubému zavineniu prevádzkovateľa alebo jeho podriadených.
Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody akejkoľvek povahy, pretože prevádzkovateľ sa spoliehal na nesprávne a / alebo neúplné informácie poskytnuté zákazníkom, ibaže by táto nepresnosť alebo neúplnosť mala byť pre prevádzkovateľa zrejmá.
Článok 10 – Trvanie a zánik Zmluvy
Doba poskytovania Služby
(Služieb) je časový úsek odo dňa účinnosti Zmluvy do dňa jej zániku.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú, pričom konečný dátum Zmluvy je spojený s platbou faktúry prevádzkovateľovi.
Zmluva uzavretá na dobu určitú zaniká uplynutím času, na ktorý bola uzavretá, ibaže sa zmluvné strany dohodnú inak. Zmluvu na dobu určitú nie je možné vypovedať.
Minimálna doba, na ktorú je možné uzavretie Zmluvy na poskytnutie konkrétnej Služby, je uvedená pri jednotlivých Službách v Cenníku.
Zmluvu môžete okamžite ukončiť, ak prevádzkovateľ závažným spôsobom porušuje túto Zmluvu a toto závažné porušenie nebude napravené do 15 kalendárnych dní od prijatia písomného oznámenia o náprave u prevádzkovateľa.
Prevádzkovateľ môže podľa vlastného uváženia okamžite ukončiť túto Zmluvu, ak Užívateľ poruší pravidlá správania a používania, materiálne zneužije službu alebo je insolventný.
Podmienky tejto Zmluvy, ktoré svojou povahou trvajú aj po vypršaní alebo ukončení tejto Zmluvy, zostanú účinné (vrátane podmienok týkajúcich sa platby, vypovedania, duševného vlastníctva, obmedzenia zodpovednosti, odškodnenia, dôverných informácií a rozhodného práva).
Článok 11 – Nepredvídateľné okolnosti
Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že bude Služby a všetky ich aspekty používať na vlastné riziko. Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorenie pri vykonávaní tejto Zmluvy spôsobené okolnosťami, ktoré sú mimo jeho primeranej kontroly (nepredvídateľných okolností) vrátane: prerušenia alebo zlyhania internetového spojenia a telekomunikačnej infraštruktúry, prerušenia dodávky energie, nepokojov, mobilizácie, vojny, štrajku, národných katastrof, prerušenia podnikania, stagnácie dodávok, požiarov, povodní , zemetrasení, nedostatkov pracovných síl alebo materiálov, v prípade nehody alebo vládnych obmedzení a v prípade, že prevádzkovateľ nie je schopný prevziať dodávku od vlastných dodávateľov, bez ohľadu na dôvod. Potom bude plnenie Zmluvy pozastavené alebo bude Zmluva ukončená. Prevádzkovateľ vynaloží všetko primerané úsilie, aby sa účinky nepredvídateľných udalostí znížili na minimum.
Článok 12 – Údržba webovej stránky
Prevádzkovateľ prijíma príslušné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie systémov prevádzkovateľa pred stratou alebo akoukoľvek formou nezákonného použitia.
Prevádzkovateľ je oprávnený dočasne odstrániť webovú stránku z prevádzky, ak je to potrebné na jej údržbu, aktualizáciu alebo zabezpečenie, bez akéhokoľvek práva na náhradu škody, ktorá vznikne používateľovi.
Prevádzkovateľ nezaručuje, že web bude bez prerušenia fungovať, nebude obsahovať vírusy, trójske kone a iné chyby a / alebo nedostatky a / alebo že akékoľvek vady budú odstránené a nezodpovedá za škody, ktoré z toho vyplývajú.
Článok 13 – Zmeny všeobecných obchodných podmienok
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť alebo doplniť.
Zmeny sa vzťahujú aj na Zmluvy, ktoré už boli uzavreté, s ohľadom na lehotu tridsať [30] dní od oznámenia zmeny na webovej stránke prevádzkovateľa alebo elektronickým oznámením. Zmeny menšieho významu sa môžu uskutočniť kedykoľvek.
Ak zákazník nechce akceptovať zmenu týchto podmienok, môže pred dátumom nadobudnutia účinnosti nových podmienok vypovedať Zmluvu k tomuto dátumu.
Článok 14 – Ochrana a získavanie osobných údajov
Prevádzkovateľ má na svojej webovej stránke vyhlásenie o ochrane osobných údajov, v ktorom jasne uvádza, ako sa nakladá s osobnými údajmi.
Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že informácie, ktoré poskytne prevádzkovateľovi, sa môžu zdieľať a pravdepodobne sa uchovávajú s rôznymi tretími stranami, ktoré sa podieľajú na poskytovaní alebo prevádzkovaní služieb. Užívateľ bude dodržiavať všetky platné zákony, nariadenia, pravidlá a zásady ochrany osobných údajov. Užívateľ autorizuje prevádzkovateľa na spracovanie a používanie jeho zákazníckych údajov na konzultáciu s tretími stranami pri zlepšovaní služieb. Ďalej užívateľ rozumie a súhlasí s tým, že prevádzkovateľ mu môže posielať informačné a marketingové e-maily.
Prevádzkovateľ môže uchovávať záznamy o všetkých Službách poskytovaných podľa tejto zmluvy. Ak dôjde k nezrovnalostiam alebo konfliktom medzi záznamami prevádzkovateľa a záznamami o Užívateľovi (o zákazníkovi) alebo inej strany, záznamy prevádzkovateľa sa budú považovať za presné a účinné záznamy.
Ďalšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete na webovej stránke Zásady ochrany osobných údajov prevádzkovateľa.
Článok 15 – Práva a spory
Tieto všeobecné obchodné podmienky sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky bez ohľadu na právnu povahu zmluvných strán a ich domicil.
Právne vzťahy (práva a povinnosti) medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom, ktorý je podnikateľom a koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, ktoré nie sú upravené v týchto VOP, sa spravujú ustanoveniami príslušných právnych predpisov, najmä ustanoveniami Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a Zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z, o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z,, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o elektronickom obchode).